Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet bij? Wij staan voor je klaar! Neem contact met ons op! E-mail info@drycleaningocean.nl

Onze service

Ja, we bieden soms een 1-dagsservice aan, maar dit is afhankelijk van de beschikbaarheid en welke items gereinigd moeten worden. Het is het beste om contact met ons op te nemen om te bevestigen of we dit op een bepaalde dag kunnen aanbieden. Let wel op dat de kleding moet worden gebracht in onze winkel en opgehaald.

Er zijn verschillende betaalmogelijkheden beschikbaar. In onze winkel kun je pinnen of contant betalen. Bij ophalen en bezorgen kun je gebruik maken van iDeal, creditcard, PayPal, pinbetaling of contant betalen.

Bekijk hier onze prijslijst.

Als je artikel niet op onze prijslijst staat, neem dan gerust contact met ons op. Wij zorgen er dan voor dat het item op de prijslijst wordt geplaatst.


Halen en brengen

  1. Je plaatst een order via onze website of telefonisch
  2. Onze chauffeur haalt de order op in het door jouw gekozen 1 uur tijdsvenster
  3. Al uw kleding wordt bekeken op vlekken en wordt daarna professioneel gereinigd door onze medewerkers
  4. Uw kleding wordt ingepakt en klaargemaakt voor de bezorging die plaatsvindt op het door u gekozen dag en tijdbestek
  5. Geniet van uw schone kleding

Onze chauffeur zal een waszak meenemen naar u toe. U kunt uw kleding in deze zak doen. De chauffeur zal daarna een pakbon in de zak plaatsen, waardoor wij weten wie de eigenaar van de kleding is. Dit betekent dat u uw kleding in de waszak kunt stoppen en deze aan de chauffeur kunt overdragen. De chauffeur zal dan de zak met de kleding en de pakbon meenemen. Hierdoor kunnen wij zien wie de eigenaar van de kleding is.

Het spijt ons te horen dat u een probleem ondervindt. Het is het beste om contact op te nemen met onze klantenservice. Zo kunnen zij de bestelling voor u plaatsen en kunnen we ervoor zorgen dat alles voor u opgelost wordt.

Dry Cleaning Ocean is actief in onder andere: Den Haag Voorburg Rijswijk Leidschendam Leidschenveen Nootdorp Wateringen Wassenaar Voor andere mogelijkheden, neem gerust contact op.

Ja, er geldt inderdaad een minimumbedrag voor de ophaal- en bezorgservice.

Als je niet thuis bent tijdens de geplande ophaaldag, neem dan contact met ons op. Wij zullen met je afspreken om een nieuwe ophaaldag en tijd te bepalen.

Nee, dat kan helaas niet omdat we meestal meerdere orders moeten halen en bezorgen. Het is daarom niet mogelijk om binnen een tijdvenster een specifieke voorkeur aan te geven.

Ja, we hebben momenteel 2 auto's die herkenbaar zijn aan ons logo.


Over reinigen

Wij reinigen de kledingstukken zelf in onze eigen stomerij. We besteden het niet uit aan andere bedrijven daardoor geven wij 100% garantie op de reiniging.

We kunnen eerlijk zeggen: nee. Sommige vlekken kunnen helemaal niet worden verwijderd. Daarom kunnen we geen "garantie op vlekken" geven. Uiteraard doen we ons best om zoveel mogelijk vlekken te verwijderen.

Dat is erg vervelend! Mocht er schade of vermissing zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, dan lossen we het zo snel mogelijk met je op!

In feite kunnen wij alle soorten artikelen en stoffen reinigen. Indien wij dit niet kunnen dan zullen we contact met je opnemen. Heb je een vraag over een specifiek artikel of een bijzondere stof, neem dan contact met ons op!

Wij kunnen leer, suède en tapijten reinigen, maar deze reiniging wordt uitbesteed aan een ander bedrijf. Daardoor zijn de levertijden langer dan u van ons gewend bent.

WhatsApp